Jelenlegi hely
Gyakori kérdések
Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?
A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket. Majd küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!
Milyen módon fizethetek?
- készpénzzel vagy bankkártyával személyes átvételkor a boltban
- utánvéttel a csomag átvételekor
- banki átutalással a csomag feladása előtt
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
Visa, Mastercard
Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?
E-mail-ben vagy SMS-ben értesítjük a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van telefonon egyeztetni az időpontot.
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt szállítási címként!
Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon (30/41-29-562), vagy e-mailben ([email protected]). A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!
Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?
Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választotta, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postán kell kifizetni.
Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a futár megpróbálja Önt telefonon elérni, amennyiben megadta a telefonszámát, hogy új időpontot egyeztessen.
Amennyiben ez sikertelen, általában a következő munkanapon újra megkísérlik a kézbesítést.
Mekkora a szállítási költség?
Postaköltség: a hatályos Postai Díjszabás szerint (lásd: https://www.posta.hu/)
Futárszolgálat: az átvett csomag súlyától függően díjszabás
Lévén, hogy a termékeink zöme szabványméretű csomagban nem adható fel, a postázási költséget minden csomagküldés előtt kiszámoljuk.
Általánosságban elmondható, hogy egy szabvány csomag (max. 2 kg-os) futárszolgálattal történő utánvételes kiszállítása 1500 Ft,
míg a Postai feladása 1800 Ft körüli áron kalkulálható.
15000 Ft alatti vásárlás esetén érdemes elgondolkozni a banki átutalással való fizetési módon, mivel ebben az esetben a postázási kültségek
akár feleződhetnek is! A csomagfeladás költségéről minden esetben tájékoztatjuk a vásárlóinkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?
Élhet az elállási jogával és mi 30 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.
Mi történik, ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű?
Abban az esetben, ha a fogyasztó a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül visszaküldi postázási címünkre a kifogástalan terméket (számlával vagy számlamásolattal, a ruha címkéjévell), úgy azt szívesen kicseréljük a kért méretre, vagy egyéb, a visszárulevélen feltüntetett termékre. Visszárulevél kitöltése nem kötelező, a vevő bármely más módon (emailben, sajátkezűleg írt levélben, stb.) kérheti a termék cseréjét! A cserelehetőség csak a fogyasztókra vonatkozik!
Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?
Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 8 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 1-2 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket központi raktárról tudunk csak szállítani, ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.
Átvehetem a termékeket személyesen?
Igen. Boltunkban is átvető a termék személyesen.
Cím: Kalocsa, Obermayer tér 2.
A termékek személyes átvételkor a gyári csomagolásban megbontására és megtekintésére lehetőséget biztosítunk.
Adnak a termékekhez garanciát?
Minden termékre gyártó által biztosított magyarországi garancia érvényes, amelyek időtartama gyártónként és terméktípusonként változó. Bővebb információt a garanciáról a gyártók weboldalán talál.
Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Igen, ebben az esetben csak banki előre utalással lehetséges a rendelt termékek ellenértékének kifizetése.